7. mednarodna poslovna konferenca

PROIZVODNA vs. STORITVENA PODJETJA

Četrtek, 3. oktober 2024

SIP Center, Šempeter

Tema WDC24

Workplace strategije za podporo transformaciji vašega podjetja

Razmišljate o prenovi prostorov ali selitvi?

WDC konferenca je pravi dogodek za vas.

Načrtujete korenitejšo preobrazbo podjetja?

Udeležbo na WDC24 priporočamo za širši vodstveni team.

Tema letošnje konference so strategije za poslovno transformacijo podjetja. Več o programu in govorcih.

VSE O UČINKOVITOSTI

Konferenca o oblikovanju delovnih prostorov je namenjena poslovnemu uspehu in dobremu počutju vaših zaposlenih.

Če razmišljate o prenovi delovnega okolja, selitvi ali popolni preobrazbi podjetja, je to dogodek za vas. Namenjen je poslovnim vodjem na vseh nivojih, strokovnjakom v podjetjih in zaposlenim v workplace panogi. 

Udeležba na konferenci WDC24 je vaš prvi korak v procesu pozitivnih sprememb za vašo organizacijo. Pridružite se nam osebno ali prek spleta.

O WORKPLACE DESIGN KONFERENCI

STRATEGIJE DELOVNIH OKOLIJ

WDC24: LEKCIJE O DELOVNIH OKOLJIH

PROIZVODNA vs. STORITVENA PODJETJA

Ali se lahko storitvena podjetja učijo od proizvodnih in obratno? Mislimo, da lahko.

Novi trendi

Številni novi proizvodi, tako v proizvodnem kot storitvenem sektorju ter celo izdelki široke potrošnje, se bodo verjetno razvijali v enako smer, kot telefoni in avtomobili. Postali bodo del digitalne izkušnje.

Nov način razmišljanja

Nove rešitve, ki bodo prinesle spremembe v načinu uporabe, bodo temeljile na podatkih, programski opremi in povezljivosti. A nove, prelomne ideje zahtevajo drugačen način razmišljanja, transformacija mišljenja pa se lahko zgodi le v spodbudnem okolju in sčasoma.

Nova delovna okolja

Uspešna proizvodna podjetja so se naučila veliko od tehnoloških gigantov, vključno z dejstvom, da se inovacije zgodijo, ko združimo prave ljudi. Fizično. Veliko podjetij je naredilo korak še dlje – oblikovali so delovne prostore naslednje generacije.

WDC24

Pridružite se nam 3. oktobra 2024, v živo ali prek spleta, na že 7. konferenci Workplace Design. Izvedeli boste, kako vodilna proizvodna in storitvena podjetja v Sloveniji ter po svetu spodbujajo inovativnost z visoko-učinkovitimi delovnimi okolji.

PRIDRUŽITE SE NAM

REZERVIRAJTE SVOJ SEDEŽ

Premium*
Conference Pass

Virtual Pass

Alenka-profilna-02

Workplace Design konferenca je mednarodni poslovni dogodek o sodobnih delovnih okoljih, fizičnih in virtualnih. Osrednja tema konference je vpliv delovnih prostorov na zadovoljstvo zaposlenih, njihovo storilnost in uspešnost, pripadnost podjetju, na delovno etiko, sposobnost rekrutiranja najboljših kadrov ter na druge dejavnike, ki vplivajo na poslovne in finančne rezultate podjetja.

Želja po novem znanju nas združuje, zato se zopet vidimo oktobra 2024, ko bomo ponovno odprli ključne teme za uspeh workplace projektov.

Pridružite se nam na WDC24!

Alenka Kragelj Eržen

DIREKTORICA IN VODILNA ARHITEKTKA
Kragelj arhitekti d.o.o., Slovenija

KDO SO UDELEŽENCI

SREČALI BOSTE ...

Workplace Design konferenca je v prvi vrsti namenjena najvišjim vodilnim, članom uprav in podjetnikom. Na njej boste srečali svoje kolege iz naprednih in uspešnih podjetij vseh velikosti in dejavnosti.

Dogodka se udeležujejo tudi strokovnjaki za trženje, finance, workplace strategije, HR, nepremičnine in drugi vodilni, ki želijo izboljšati učinkovitost poslovanja, sodelovanje med zaposlenimi ter pritegniti mlade, nadarjene kadre.

Kragelj-WDC2021-126 (1)
Konferenca WDC je ponudila odlične priložnosti za mreženje in vsa predavanja so bila zelo uporabna. Še pomembneje je, da smo slišali preizkušene strategije, kako prilagoditi delovno okolje potrebam ljudi, novim tehnologijam in dolgoročni viziji organizacije.

Tomaž Šalamon

PREDSEDNIK UPRAVE 
Banka Sparkasse d.d., Slovenija

KDO BO Z NAMI

GOVORCI WDC24

Letošnja konferenca se osredotoča na workplace strategije za podporo transformaciji vašega podjetja

ČAS ZA NOVA ZNANJA

PROGRAM WDC24

8:30–9:15

Registracija / jutranja kava

9:15–9:20

Glavni oder

Dobrodošlica

Alenka Kragelj Eržen, Kragelj arhitekti

Direktorica | vodilna arhitektka

Uvod v WDC24 dan

Dr. Nigel Oseland, Workplace Unlimited

WP Strategiest | Change Manager

9:20–10:00

Glavni oder

Building the Future Brick by Brick: Unveiling LEGO Group's Innovation Center and the Acceleration of Innovation with Speed and Incubator Mindset

Jesper Toubøl, LEGO Group, Danska

Vice President, Operations

Jesper Toubøl bo na primeru novega supermodernega inovacijskega centra LEGO na Danskem predstavil njihove strategije za sodelovanje, kreativnost in razvoj. Zaupal nam bo, kako zasnovati proizvodno-poslovna delovna okolja nove generacije, ki bodo spodbujala enovitost podjetja, močno poslovno kulturo in visoko motiviranost zaposlenih.
 
VP skupine LEGO nam bo razkril, kako so v zasnovo delovnega okolja vpeljali načela in vrednote podjetja, kot so zabava, domišljija, ustvarjalnost, učenje, kakovost in skrb za skupno delovno okolje. In kako LEGO podpira storilnost zaposlenih ter načrtuje proizvodna, pisarniška in druga delovna okolja prihodnosti z mislijo na generacijo Z in mlajše.

Iz predavanja Jesperja Toubola

Slišali bomo, kako v skupini LEGO:

  • uresničujejo vizijo in uvajajo spremembe
  • načrtujejo nove proizvodne, inovacijske in poslovne objekte
  • spodbujajo inovativnost, medoddelčno sodelovanje in pripadnost
  • oblikujejo proizvodna in pisarniška delovna okolja za gen-Z in mlajše
  • razvijajo pametne poslovne stavbe in IoT tehnologijo
  • sistematično skrbijo za dobro počutje in zadovoljstvo zaposlenih
  • prilagajajo delovna okolja vrednotam, ciljem in identiteti podjetja

10:00–10:35

Glavni oder

Workplace as a Catalyst of Sustainable Development

Kati Barklund, Tenant & Partner, Švedska

Sr. Workplace Strategy Manager

Kati bo govorila o delovnih prostorih kot strateškem orodju za izboljšanje organizacijske kulture, sodelovanja, inoviranja ter učinkovite porabe sredstev in virov.

S pravim pristopom lahko ustvarimo delovne prostore, ki so vključujočispodbudni in prispevajo k opolnomočenju zaposlenih. Krepijo občutek varnosti in gotovosti ter izboljšujejo poslovno učinkovitost organizacije. Njihova pomembna prednost je tudi zmanjševanje okoljskega odtisa.

Cilj je ustvariti bolj trajnostna delovna okolja, objekte in organizacije ter pri tem upoštevati človeške, ekonomske in okoljske potrebe. Tako lahko ustvarjamo dodano vrednost za ljudi, za podjetja, za družbo in za naš planet.  

Kati bo predstavila številne praktične primere, ideje in rešitve o tem, kako lahko prava workplace strategija podpre poslovno transformacijo podjetja. Še posebej se bo osredotočila na pozitivne spremembe v razmišljanju in ravnanju zaposlenih.

10:35-11:00

Odmor

11:00–11:35

Glavni oder

Workplace Design as a Strategic Business Tool: 10 years of a B2B Brand SIP

Metka Hrovat, SIP d.d., Slovenija

Chief Brand & HR Officer

Metka Hrovat bo predstavila strategijo razvoja podjetja, na kateri temeljijo vse spremembe v SIP-u v zadnjem desetletju. To vključuje spremembe poslovne kultureblagovne znamke in načrten razvoj proizvodno-poslovnih objektov, na čelu z novozgrajenim SIP Centrom

Metka nam bo zaupala vlogo delovnih prostorov SIP pri uresničevanju vizije podjetja. In zakaj jih moramo razumeti kot pomembno poslovno orodje, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in podpira njihovo storilnost ter uspešnost.

SIP je pred desetimi leti stopil na novo pot, v veliki meri neznano. V branži kmetijstva, kjer se znamka ne zdi najpomembnejša stvar za uporabnika, se je podjetje odločilo v ospredje postaviti prav branding strategije

Danes, 10 let kasneje, je SIP trikrat večje podjetje z dvomestno profitno maržo, sodobno proizvodnjo, največjo kosilnico na svetu in celovito #experienceSIP storitvijo za vse deležnike.

11:35–12:10

Glavni oder

Team Landscapes - Using Design to Support Team Working

Mark Catchlove, MillerKnoll, UK

Director

Mark Catchlove, direktor skupine Insight Group v podjetju MillerKnoll, bo predstavil pomembnost dobro zasnovanih delovnih okolij za učinkovito podporo timom. Predstavil bo štiri tipe delovnih skupin in praktične poslovne in prostorske rešitve, s katerimi lahko podpremo projektne time ter proces, ki je potreben za dosego ciljev.

Oblikovanje dobrih delovnih okolij za timsko delo se začne z razumevanjem potreb različnih vrst projektnih skupin. Zahteve vsake ekipe bi morale biti podprte s prilagojenimi kombinacijami elementov senzoričnega oblikovanja, ki pomagajo vzdrževati raven energije in se usklajujejo z nalogami, ki jih timi opravljajo. Podpora timskemu sodelovanju tako ostaja ključnega pomena za vodje, ki želijo doseči maksimalno uspešnost v svojih organizacijah.

Na konferenci bo Mark z nami delil rezultate raziskave, ki so jo izvedli v podjetju MillerKnoll in lastne izkušnje pri oblikovanju delovnih prostorov. Njegove praktične rešitve in napotki vam bodo pomagali pri optimizaciji vašega delovnega okolja, v katerem bodo lahko vaši timi delovali z maksimalno učinkovitostjo.

12:10-13:45

Kosilo in mreženje​

13:00-13:45

Vzporedni program

Mastermind Session z govorci WDC24 (Premium)

13:45–14:15

Glavni oder

Impact of the Workplace on Employees' Well-being, Creativity, and Cognitive Abilities

dr. Maja Fesel Kamenik, HRM One, Slovenija

Founder, CEO

Dr. Maja Fesel Kamenik, psihologinja, ustanoviteljica in direktorica podjetja HRM One, bo govorila o tem, kako sodelovalno in povezovalno delovno okolje vpliva na uspešnost timov, kakšen vpliv ima komunikacija ter kako pomembni so delovni pogoji.
 
Zaupala nam bo tudi, kako delovni prostor vpliva na vitalnost in ustvarjalnost zaposlenih, kakšen pomen imajo kvaliteta zraka, svetlobe in zeleni elementi ter kako izboljšati delovni prostor za večjo učinkovitost zaposlenih.
 
Maja se ukvarja z razvojem ljudi in organizacij s ciljem opolnomočiti posameznike za visoko učinkovitost in uspešnost v delovnem okolju ter dolgoročno dobro počutje.

Na konferenci nam bo zaupala lekcije, ki jih je pridobila z več kot 20 letnimi izkušnjami pri svetovanju različnim slovenskim in mednarodnim podjetjem na področju HR sistemov, vodenja, iskanja in selekcije kadrov, razvoja in delovnega prava.

14:15–14:50

Glavni oder

Putting People at the Heart of Change

Sophie Maddison, Philips, Netherlands 

Director of Change Management

Sophie Maddison, direktorica upravljanja sprememb v podjetju Philips, bo govorila o tem, kako je proces uvajanja sprememb, ki se osredotoča na ljudi, ključnega pomena za organizacije, ki želijo ostati konkurenčne in inovativne.

Predstavila bo strateške pristope k učinkovitim spremembam, ki vključujejo nevroznanost, prilagodljivost in design delovnih prostorov po meri ljudi. Šli bomo skozi praktične primere kompleksnih poslovnih preobrazb, spoznali različne načine vključevanja zaposlenih v tovrstne projekte in se naučili, kako spodbujati spremembe v razmišljanju in vedenju sodelavcev. Izpostavila bo tudi pomen soustvarjanja in ohranjanja sprememb. Ko spodbujanje in uvajanje sprememb uskladimo z vrednotami podjetja, v organizaciji ustvarimo pozitivno vzdušje, ki krepi sodelovanje in inovacije.

Izdelki prihajajo in odhajajo, tehnologije se spreminjajo, toda v Philipsu je še vedno ena stvar bolj pomembna kot vse drugo. Ustvarjati inovacije, ki izboljšujejo zdravje in dobro počutje ljudi.

Na WDC24 bo Sophie z nami delila tudi izkušnje s projektov korenite preobrazbe e-trgovine in mednarodnega trženja, ki so Royal Dutch Philips, podjetje s 130-letno tradicijo, znova utrdile v položaju vodilnega podjetja na področju zdravja in tehnologije. Slišali bomo praktične nasvete o tem, kako uporabljati inovativne strategije marketinga in t.i. “Design Thinking” metodo za hiter poslovni razvoj in učinkovito uvajanje sprememb v vsakem delovnem okolju.

14:50-15:40

Glavni oder

Okrogla miza z govorci WDC24

Pogovor bo vodil Dr. Nigel Oseland

15:40-15:45

Glavni oder

Zaključek

Alja Ceglar

15:45-17:00

Glavni oder

Druženje

ČAS ZA NOVA ZNANJA

PROGRAM WDC23

8:30–9:00

Registracija / jutranja kava

9:00–9:05​

Glavni oder

Dobrodošlica

Alenka Kragelj Eržen, Kragelj arhitekti

Direktorica | vodilna arhitektka

Uvod v WDC23 dan

Dr. Nigel Oseland, Workplace Unlimited

WP Strategiest | Change Manager

9:05–9:45

Glavni oder

Working forward – Hard facts, soft skills

Peter Ippolito, Ippolito Fleitz Group

Co-Founder | Managing Partner

Pandemija je spremenila naše razumevanje znanjskega dela, spodbudila razprave in poudarila nove priložnosti. Danes ni nujno, da delo poteka v pisarni … Pisarna tudi ni samo kraj dela, ki ga, kot smo ugotovili, lahko opravljamo na več lokacijah. Oblikovanje današnjih delovnih okolij zahteva osredotočanje na procese, na podlagi česar lahko ustvarimo spremenljiva orodja z močnimi identitetami, ki poosebljajo vrednote in namen podjetja ter v središče postavijo svoje uporabnike.

9:45–10:20

Glavni oder

Framing the possible

Kay Sargent, HOK

Senior Principal | Director of WorkPlace

Zadnje obdobje nam je dalo priložnost, da na novo razmislimo o nečem, kar smo desetletje jemali za samoumevno – tj. kako delamo. Da razmislimo o delu in prostorih, v katerih delamo, ter na novo opredelimo, kakšni bi ti prostori lahko bili in bi morali biti. To, ali lahko delodajalec pritegne in obdrži nove talente, je odvisno od tega, ali je sposoben zadovoljevati raznovrstne potrebe zaposlenih, hkrati pa mora svojim ekipam omogočati, da ne glede na lokacijo najbolje opravljajo svoje delo. Za uspešen prihodnji razvoj morajo podjetja delovne prostore začeti dojemati kot kraje, ki izboljšajo način dela ljudi. Poskrbeti moramo, da začnejo podjetja na delovne prostore gledati kot na prednost in ne obveznost ter da se zavejo potenciala, ki ga lahko ustvarijo z zagotavljanjem visokozmogljivih delovnih prostorov. Za to moramo imeti jasno vizijo o tem, kaj je mogoče, in razviti strategijo oblikovanja delovnih mest na podlagi značilnosti posameznega podjetja in ne s posnemanjem tega, kar počnejo drugi. Poleg tega moramo uporabiti vključujoč in celosten pristop, pri katerem v proces vključimo vse zaposlene. V tem novem ekosistemu hibridnih prostorov postaja čedalje pomembnejši namen kraja, pa tudi to, da vemo, kako ga doseči. Zdaj je čas, da razmislimo, kako naprej.
Kay Sargent, HOK

10:20-11:00

Odmor

11:00–11:35

Glavni oder

Do You Walk or Talk People Centric Change?

Jennifer Bryan, Change and leadership

Managing Director

11:35–12:10

Glavni oder

Breaking the mold: How changing leadership mindsets at an early stage can drive change

Gerda Stelpstra, Cushman & Wakefield

Partner | Total Workplace Lead Office Consultancy
Se trudite uresničiti pobude za preobrazbo delovnih prostorov? Se vam zaposleni pri tem upirajo ali nočejo sodelovati? Niste edini. Čeprav je dokazano, da ima podpora vodstva ključno vlogo za uspešno doseganje sprememb, je pri projektih preoblikovanja delovnih prostorov upravljanje sprememb pogosto spregledano. Poglobili se bomo v vpliv slabega upravljanja oziroma upravljanja, ki ne podpira sprememb, in pojasnili, zakaj je dobro upravljanje ključno za uspešno preobrazbo. Predstavili bomo praktične primere tega, kaj lahko vodilni kadri storijo, da spodbudijo spremembe, in kakšno vlogo imajo pri zagotavljanju uspeha. Na primeru projekta za eno izmed strank bomo predstavili pravila uspešnega upravljanja sprememb. Pogledali bomo, kaj je delovalo in kaj ne, ter se učili iz izkušenj tega podjetja. Spoznali boste, kako lahko bolje pristopite k upravljanju sprememb v okviru pobud za preobrazbo svojih delovnih prostorov. Ne zamudite te enkratne priložnosti ter pridobite dragocene informacije in praktične nasvete o tem, kako lahko preobrazbo delovnih prostorov spremenite v uspeh. Pridružite se nam na zanimivem predavanju, ki vam bo dalo misliti, hkrati pa vas bo spodbudilo in pripravilo za to, da se boste odločno lotili uvajanja sprememb.

12:10–12:45

Glavni oder

Prepare well for your workplace design project – Create spaces that work for all

Muriel Altunaga Aguirre, The Flow
Independent Consultant
Dobro je znano, da oblika delovnih prostorov deluje kot magnet, ki privlači zaposlene in uporabnike. Mnoga podjetja si prizadevajo ustvariti delovno okolje, ki omogoča bolj dinamično in sodelovalno delo ter predstavlja blagovno znamko in duh podjetja. Strateginja delovnih prostorov Muriel Altunaga nas bo popeljala na razburljivo popotovanje: od prelomnega trenutka, ko se v podjetju pojavi potreba po novih delovnih prostorih, do odobritve oblikovalskega predloga. Uspešnost projekta je odvisna od celostnega razumevanja potreb novih delovnih prostorov ter strinjanja glede osnovnih oblikovalskih zasnov in vizije projekta. Murielino predavanje se bo osredotočalo na praktične vidike začetne predstavitve projekta, s poudarkom na vključenosti deležnikov in uporabnikov ter tem, kako pomembno je, da vse organizacijske spremembe in oblikovalske rešitve temeljijo na zanesljivih podatkih in trdnih dejstvih.

12:45-13:55

Kosilo in mreženje​

13:20–13:55

Vzporedni program

Mastermind Session z govorci WDC23 (Premium)

13:55–14:20

Glavni oder

Understanding the Uncertainty of Work

George Edward Muir, EverythingOmni

14:20–14:55

Glavni oder

Practical Guide to POE

Dr. Nigel Oseland, Workplace Unlimited
Workplace strategist, change manager

14:55-15:35

Glavni oder

Okrogla miza z govorci WDC23

Pogovor bo vodil Dr. Nigel Oseland

15:35-15:40

Glavni oder

Zaključek

Alenka Kragelj Eržen

15:40-17:30

Glavni oder

Druženje

KMALU…

PROGRAM WDC24

PRIDRUŽITE SE naši skupnosti

PRIJAVITE SE NA WDC NOVICE​

Pravočasno prejmite vse novosti o programu, posebnih akcijah in drugih novostih

NAVDIH

WDC GALERIJA

Oglejte si fotogalerijo dogodka WDC23. Vabimo vas, da se nam pridružite na prihodnji WDC konferenci in skupaj ustvarimo še več nepozabnih trenutkov.

PRIDRUŽITE SE NAM

REZERVIRAJTE SVOJ SEDEŽ

Pozdravite poletje z 10 % + 10 % popustom!

Spoštovani poslovni partnerji, cenjeni pretekli udeleženci. Ob zaključku “šolskega leta” se vam Kragelj arhitekti zahvaljujemo za vašo podporo in uspešno poslovno sodelovanje. V znak hvaležnosti vam podarjamo 10 % popust na kotizacijo. Posebna ponudba velja le do 21. junija. Druga dobra novica je, da se popusti med seboj seštevajo. Če vaše podjetje prijavi dva udeleženca ali več, vam bomo priznali še dodatni 10 % “količinski” popust. To pomeni, da lahko ceno kotizacije znižate kar za petino! *Po prijavi vam pošljemo predračun za plačilo izbrane kotizacije po posebni Early Bird ceni in z upoštevanim promocijskim popustom.

(Velja do 15. 5. 2024)

Conference Pass

Dostop do osrednjega programa konference, dostop do razstavnega prostora, osvežilni odmori in lahko kosilo.

  • Dostop do osrednjega programa konference in razstavnega prostora
  • Osvežilni odmori in lahko kosilo
  • Goodie bag in ekskluzivni popusti ter ponudbe

(Velja do 15. 5. 2024)

Premium
Conference Pass

Vse kar je vključeno v Conference Pass + ekskluzivne ugodnosti: Premium sedišče, ekskluzivno mreženje z govorci, dostop do video posnetkov konference

  • Dostop do osrednjega programa konference in razstavnega prostora
  • Ekskluzivno mreženje z govorci
  • Premium sedišče
  • Osvežilni odmori in lahko kosilo
  • Goodie bag in ekskluzivni popusti ter ponudbe
  • Dostop do video posnetkov konference

(Velja do 15. 5. 2024)

Virtual Pass

Dostop do glavnega programa konference preko prenosa v živo, dostop do video posnetkov konference

*Cene ne vključujejo DDV.

Rezervirajte si svoje sedeže zdaj, imena udeležencev lahko spremenite kadarkoli. Za več informacij nas kontaktirajte preko obrazca ali pokličite na +386 (0)1 256 43 50.

UX PRIZORIŠČE

POSEBNA IZKUŠNJA

Izbirajte med Conference pass s posameznimi sedeži ali Premium pass z banketnimi in klubskimi omizji.

WORKPLACE DESIGN konferenca

MNENJA PRETEKLIH UDELEŽENCEV

WORKPLACE DESIGN CONFERENCE

ATTENDEES ARE COMING FROM

udeleženci

UDELEŽENCI PRETEKLIH LET

PARTNERJI

SPONZORJI IN RAZSTAVLJAVCI

Povežite se s svojo ciljno publiko. Predstavite svojo blagovno znamko.
Postanite sponzor ali razstavljalec in se povežite s svojim ciljnimi kupci.

SIP center, slovenija

prizorišče in lokacija

KDO NAS JE NAVDUŠEVAL V PRETEKLIH LETIH 

GOVORCI PRETEKLIH WDC KONFERENC

Peter Ippolito

Co-Founder & Managing Partner Ippolito Fleitz Group, Germany

Kay Sargent

Senior Principal I Director of WorkPlace
HOK, USA

Gerda Stelpstra

Partner | Total Workplace Lead Office Consultancy Cushman & Wakefield, Netherlands

Kirk Vallis

Global Head of Creativity Development Google, USA

Michal Matlon

Place & Architecture Psychologist
theLivingCore, Austria

Ruben Van Eijk

Head of Creative Shop CEE
Meta, USA

Asif Sadiq, MBE

Senior Vice President, Head of Equity and Inclusion,
Warner Media, UK

Randy Gage

Author & Speaker RandyGage.com, USA

Alex Pinter

Strategic Innovation & Growth Lead
Accenture, Austria

Peter Baumann

Global Head of Real Estate & Facilities Projects
SAP, Switzerland

Dr. Ken Dooley

Chief Strategy Officer for Empathic Building
Haltian, Finland

Thomas Fundneider

Founder & CEO
theLivingCore, Austria

Dr. Nigel Oseland

WP Strategist & Change Manager
Workplace Unlimited, UK

Alenka Kragelj Eržen

Lead Architect and CEO
Kragelj Architects, Slovenia

Božidarka Radović

Product Lead
Better, Slovenia

Roko Malkoč

Product Director
Better, Slovenia

Tatjana Milnović

Global Brand Strategist
Infobip, Croatia

Monika Ivanović

Head of Employer Branding
Infobip, Croatia

pridruži se naši skupnosti

vaše sporočilo ali povpraševanje

PRIDUŽITE SE naši skupnosti

prijavite se na WDC novice

Pravočasno prejmite vse novosti o programu, posebnih akcijah in drugih novostih

COPYRIGHT 2024 KRAGELJ ARCHITECTS LTD., WORKPLACE DESIGN CONFERENCE 2024

PORTRET

Jesper Toubøl

Vice President
LEGO Group

Jesper Toubøl, podpredsednik za poslovno operativo v LEGO Group, vodi glavni danski proizvodno-poslovni center, ki vključuje napredno masovno proizvodnjo in razvoj novih tehnologij.

Jesper je doprinesel k razvoju inovacij na področju oblikovanja izdelkov in proizvodne opreme, kar je privedlo do ustanovitve inženirskih centrov v Singapurju, Mehiki in na Danskem.

Njegov glavni cilj je uresničevanje poslovne vizije podjetja z inovativno zasnovanimi proizvodnimi in poslovnimi objekti, prebojno tehnologijo in pravimi ljudmi.

PORTRET

Kati Barklund

Senior Workplace Strategy Manager
Tenant & Partner

Kati Barklund je vodja workplace strategij v švedskem svetovalnem podjetju Tenant & Partner. Z upravljanjem sprememb v podjetjih nudi podporo pri uresničevanju polnega potenciala zaposlenih in ciljev organizacije. Kati že več kot dvajset let deluje na področju optimizacije fizičnih in digitalnih delovnih okolij.

Pred podjetjem Tenant & Partner je delala v Microsoftu, Cooru, Skanski in Pharmacii. Kati je tudi predsednica švedskega združenja IFMA in del mednarodne vodstvene ekipe največje globalne skupnosti delovnih prostorov, strategij in vodenja WE (Workplace Evolutionaries).

PORTRET

Metka Hrovat

Executive Director of Brand and HR
SIP d.d. Šempeter

Metka Hrovat je izvršna direktorica znamke in kadrov v SIP d.d. Šempeter in izvršna svetovalka pri Brand Trust. Magistra ekonomskih znanosti s področja poslovnega prestrukturiranja ima 25 let izkušenj v operativnem in strateškem marketingu, komunikaciji ter upravljanju blagovnih znamk. 

Ima deset let izkušenj kot direktorica marketinga v založništvu in proizvodnih podjetjih, 15 let kot svetovalka uprav v več slovenskih podjetjih in mednarodnih korporacijah ter je članica mednarodnega podjetja Brand Trust za strategije blagovnih znamk od leta 2011.

PORTRET

Dr. Maja Fesel Kamenik

Director and founder
HRM One, BEEP INSTITUTE

Dr. Maja Fesel Kamenik je magistrirala na IEDC Poslovni šoli Bled in doktorirala s področja organizacijske psihologije. Zadnjih 15 let je direktorica družbe za kadrovski management, izobraževanje in poslovno svetovanje HRM One ter ustanoviteljica in lastnica družbe za uresničevanje človeškega potenciala Beep Institute.

Ima več kot 20 let izkušenj, svetovala je različnim slovenskim in mednarodnim podjetjem na področju kadrovskih sistemov, vodenja, selekcije zaposlenih, razvoja in delovnopravnega prava. Je članica različnih komisij Združenja Manager in komisij nadzornih svetov. Njeno življenjsko vodilo je: »Bodi to, kar si, delaj, kar imaš rad, in ne boj se ljubiti drugih.«

PORTRET

Sophie Maddison

Director of Change Management
Philips

Sophie je vodilna strokovnjakinja na področju upravljanja sprememb in zagovornica oblikovanja, ki v ospredje postavlja človeka. Spreminja ustaljene načine delovanja v različnih svetovnih organizacijah, kot so Philips, Booking.com, SalesForce, KPMG, Novartis in HSBC Bank.

Je izkušena v podpiranju vodstva pri uresničevanju strateških ciljev s celovitimi organizacijskimi spremembami, od postavljanja strategije, upravljanja programov, vzpostavljanja odnosov z deležniki in spodbujanja merljivih sprememb.

Je ekspert za t.i. agilno metodo cikličnih “sprint” projektov Scrum, ki krepijo sodelovanje in timsko vzdušje za učinkovito izvedbo projektov. Je izkušena v reševanju kompleksnih težav z Design Thinking metodo, gurujka izkušnje zaposlenih in poznavalka nevro znanstvenega vidika sprememb. Z vprašanjem, kako lahko spremenimo sistem, v katerem bodo ljudje na lažji način naredili pravo stvar, nadomešča tezo spreminjanja ljudi, da bodo ti ustrezali sistemu.

PORTRAIT

Mark Catchlove

Director
MillerKnoll

Mark vodi skupino Global Insight Group podjetja MillerKnoll, ki je odgovorna za izmenjavo najnovejših dognanj na področju oblikovanja delovnih mest. V organizaciji je prisoten že več kot 25 let in je pomembno prispeval v skupnosti delovnih okolij.

Izvedel je več kot 800 seminarjev po vsem svetu. Mark je vodil tudi interne delavnice ter seminarje za različne vodilne organizacije – tako velike kot majhne. Skoraj 40 let je bil zaposlen v panogi pisarniških interierjev in sodeloval s številnimi vodilnimi organizacijami v javnem in zasebnem sektorju.

PORTRET

dr. Nigel Oseland

WP STRATEGIST & CHANGE MANAGER
Workplace Unlimited, ZDRUŽENO KRALJESTVO

Dr. Nigel Oseland je strateg za delovne prostore, okoljski psiholog in manager sprememb, ki razume človeške izkušnje oz. se zaveda, s kakšnim vedenjem lahko zagotovimo več idej ter večjo angažiranost in produktivnost na delovnem mestu.
Je priznan mednarodni govornik ter avtor oz. soavtor številnih člankov in knjig, kar med drugim vključuje knjigo Improving Office Productivity – A Practical Guide for Business and Facilities Managers.

PORTRET

Alenka Kragelj Eržen

CO-FOUNDER & CEO
KRAGELJ ARHITEKTI

Alenka Kragelj Eržen je arhitektka, strateginja za delovne prostore, oblikovalka in vodja projektov z več kot 15 leti izkušenj s projekti za poslovne naročnike. Je tudi mentorica, manager sprememb in vodja različnih delavnic, s katerimi organizacijam in zaposlenim pomaga pri prehodu na nove, učinkovitejše načine dela. Uspešno je vodila že številne projekte, ki so zajemali poglobljene raziskave, oblikovanje delovnih prostorov in selitev pisarn – za stranke, kot so A1 in VIP Mobil (člana skupine Telekom Austria Group), Outfit7, Grey Worldwide, Krka, skupina Prva, Zavarovalnica Triglav, Medis, DARS, UniCredit, Sberbank itd.

PORTRET

Peter Ippolito

Co-founder and Managing partner
Ippolito fleitz group

Peter Ippolito je študiral arhitekturo v Stuttgartu in Chicagu. Med študijem je delal tudi kot asistent pri prof. Benu Nicholsonu v Chicagu in si nabiral dragocene praktične izkušnje v arhitekturnem biroju Daniela Libeskinda v Berlinu. Skupaj z Gunterjem Fleitzom je leta 2022 ustanovil oblikovalski biro Ippolito Fleitz Group. Leta 2015 sta bila kot prva nemška notranja oblikovalca sprejeta v prestižno »dvorano slavnih« revije Interior Design. Poleg ustvarjalnega dela Peter poučuje na različnih šolah ter je zelo iskan predavatelj na različnih dogodkih in član tekmovalnih žirij. Je tudi član društva nemških oblikovalcev (Deutscher Designer Club).
Kay Sargent, HOK

PORTRET

Kay Sargent

Senior Principal, Director of WorkPlace
HOK

Kay je priznana strokovnjakinja z 38-letnimi izkušnjami na področju strategije in oblikovanja delovnih prostorov ter oblikovalka, ki je za svoje delo prejela že več nagrad. Je direktorica oddelka WorkPlace pri ameriškem podjetju HOK in tudi članica uprave navedenega podjetja. Leta 2020 je prejela nagrado za izjemne dosežke na področju notranjega oblikovanja, ki jo podeljuje ameriško združenje notranjih oblikovalcev ASID. Leta 2021 je bila med kolegi izbrana, da pred predstavniškim domom ameriškega kongresa predstavi strokovno mnenje o stanju na področju ameriških nepremičnin v državni lasti po pandemiji COVID-19 z vidika zasebnega sektorja. Kay je tudi članica delovne skupine GSA Diversity in svetovalnega odbora za raznolikost pri podjetju HOK.

PORTRET

Gerda Stelpstra

Partner | Total Workplace Lead Office Consultancy
Cushman & Wakefield, NIZOZEMSKA

Kot antropologinja ima Gerda edinstven pogled na sektor poslovnih nepremičnin, pri čemer se osredotoča na ljudi in organizacije. Slovi po tem, da svoje sogovornike spodbudi k razmišljanju o tematikah z različnih zornih kotov. Njen pristop temelji na antropoloških načelih, ki jih uporablja za usmerjanje organizacij pri razvoju delovnih prostorov. S celostnim pristopom prouči sistem, vsakodnevne naloge in vedenja, ki vplivajo na trende, s čimer zagotovi dragocen vpogled v preobrazbo delovnih prostorov. Zahvaljujoč bogatim izkušnjam v nepremičninskem sektorju je Gerda izvrstna poznavalka poslovnih nepremičnin ter najboljša strokovnjakinja za organizacije, ki želijo optimizirati delovne prostore.