Lansko leto je bilo kljub znanim omejitvam naše najboljše leto doslej. WDC23 bo še boljši, zato si rezervirajte 3. oktober 2023.
Alenka Kragelj Eržen
Workplace Design konferenca je v prvi vrsti namenjena najvišjim vodilnim, članom uprav in podjetnikom. Srečali boste svoje kolege iz naprednih in uspešnih podjetij vseh velikosti in dejavnosti.
Dogodka se udeležujejo tudi strokovnjaki za trženje, finance, workplace strategije, HR, nepremičnine in drugi vodilni, ki želijo izboljšati učinkovitost poslovanja, sodelovanje med zaposlenimi ter pritegniti mlade, nadarjene kadre.
Alenka Kragelj Eržen
Nigel Oseland
Global Head of Creativity Development
Zaradi potrebe po bolj kritičnem in fleksibilnem razmišljanju so v zadnjih dveh letih postale kreativnost in veščine za odpravljanje težav vedno bolj aktualni temi. Enako velja za vprašanja o tem, kako uporabiti prostore, kako optimizirati fizična in navidezna delovna okolja, kako pritegniti in zadržati najboljši kader ipd.
V okviru svojega delovanja pri podjetju Google so Kirku tovrstne težave izredna prioriteta. Za pomoč na tem področju ga prosijo tudi druge partnerske organizacije, ki jih izziva, da spremenijo način, kako razmišljajo o tej tematiki.
Veseli smo Kirkove odločitve, da si kljub natrpanemu urniku vzame nekaj časa in naslovi občinstvo naše konference Workplace Design v živo, na odru konferenčnega centra Rikli. Izkušnja bo zagotovo nepozabljiva!
Nekaj besed o Kirku Vallisu
Kot globalni strokovnjak in trener za ustvarjalnost pri podjetju Google Kirk pomaga ljudem, da s pomočjo kreativnih rešitev odpravijo kritične težave in si tako čim bolj povečajo priložnosti.
Ekipam pomaga pri projektih, kjer so za nadaljevanje potrebne nove rešitve. Spodbuja inovacije in ustvarjalnost, kadar koli so za boljše odločanje potrebne nove možnosti in sveže ideje.
Kirk je med drugim ustvaril tudi Googlov »Magic Academy«, neverjeten program, s katerim se krepi pomen kreativnosti kot veščine, ki je za zaposlene pri Googlu enakovredna drugim znanjem in tehničnim veščinam.
Aktiven je tudi na področju športa, ki je njegova strast. Svetuje vrhunskim ekipam in atletom ter jim tako pomaga prelisičiti nasprotnike. Vodi tudi module za kreativno reševanje težav, ki potekajo v okviru izobraževanj Angleške nogometne zveze za pridobivanje licence UEFA Pro in usposabljanje bodočih športnih direktorjev.
Je svetovalec in podpornik številnih organizacij, kot so Adidas, Intuit in ING.
Ruben van Eijk, Meta
Head of Creative Shop CEE
Kirk Vallis, Alex Pinter and Ruben van Eijk
Tatjana Milnović, Infobip
Global Brand Strategist
Monika Ivanović, Infobip
Head of Employer Branding
Božidarka Radović, Better
Product Lead
Božidarka Radovič, mag. biomedicinskega inženirstva in elektrotehnike, vidi inženiring kot način življenja. Pred kratkim se je uvrstila med deset finalistk izbora za slovensko inženirko leta. Z delom v IT skuša uresničiti svojo željo po spreminjanju sveta na bolje.
Je produktna vodja za Better Meds, najsodobnejšo rešitev elektronskega predpisovanja in administracije, ki je bila uvedena v najbolj digitalno naprednih bolnišnicah v Sloveniji, Veliki Britaniji, Novi Zelandiji in Avstraliji. S svojimi idejami je veliko prispevala k oblikovanju naših novih pisarn.
Roko Malkoč, Better
Product Director
Roko trenutno vodi ekipo z vizijo sveta brez napak pri zdravilih. Izkušnje so ga pripeljale do spoznanja, da svet in digitalni izdelki za zdravje potrebujejo revolucijo empatije.
Kot izobraženi biomedicinski inženir, navdušen nad organizacijskimi mrežami, je prepričan, da lahko omogočimo revolucijo, ki temelji na podatkih, z gradnjo zaupanja med različnimi deležniki. Bil je tudi del ožje ekipe, ki je razvijala smernice za opremo in dizajn naših novih pisarn.
Alex Pinter, Accenture
Strategic Innovation & Growth Lead
Inovacija je resnično modna beseda, ki jo mnogi ljudje radi sovražijo. Če vprašate “Google” za definicijo inovacije, dobite več kot 300 milijonov nekoristnih rezultatov s tisočimi definicijami. Alex poudarja strateške inovacije in rast, ki ponujajo svež pogled na tri ključna področja: (1) kje igrati, (2) kako igrati in (3) kako zmagati.
Zanj je najpomembnejše ustvarjanje 360° vrednosti za stranke. Je tudi strokovnjak za področje športa/e-športa – industrije, v kateri je preživel večino svoje kariere pri gradnji prelomnih startupov mednarodnega obsega.
Michal Matlon, TheLivingCore
Place & Architecture Psychologist
Michal ima več kot deset let izkušenj na področju tehnologije, medijev in marketinga. Pomaga ustvarjati smislne prostore, od pisarn do mestnih četrti. V preteklosti je Michal delal pri enem največjih razvijalcev pisarn v Evropi, kjer je razvil strategijo uporabniške izkušnje za nepremičninski portfelj podjetja in vzpostavil interni izobraževalni program.
Med svojo dinamično, interaktivno predstavitvijo na WDC22 bo Michal pojasnil:
Če želite povečati dobro počutje zaposlenih v vaši organizaciji in njihov ustvarjalni učinek, ne zamudite Michalove predstavitve in vprašanj in odgovorov.
Moderator: dr. Nigel Oseland
Alenka Kragelj Eržen
Povežite se s svojo ciljno publiko.
Predstavite svojo blagovno znamko.
Postanite sponzor ali razstavljalec in se povežite s svojim ciljnimi kupci.
COPYRIGHT 2022 KRAGELJ ARCHITECTS LTD., WORKPLACE DESIGN CONFERENCE 2022
Kot globalni strokovnjak in trener za ustvarjalnost pri Googlu Kirk pomaga ljudem, da s pomočjo kreativnih rešitev odpravijo kritične težave in si tako čim bolj povečajo priložnosti. Ekipam pomaga pri projektih, kjer so za nadaljevanje potrebne nove rešitve. Spodbuja inovacije in ustvarjalnost, kadar koli so za boljše odločanje potrebne nove možnosti in sveže ideje.
Kirk je med drugim ustvaril tudi Googlov »Magic Academy«, neverjeten program, s katerim se krepi pomen kreativnosti kot veščine, ki je za zaposlene pri Googlu enakovredna drugim znanjem in tehničnim veščinam. Aktiven je tudi na področju športa, ki je njegova strast. Vodi module za kreativno reševanje težav, ki potekajo v okviru izobraževanj Angleške nogometne zveze za pridobivanje licence UEFA Pro in usposabljanje bodočih športnih direktorjev. Je svetovalec in podpornik številnih organizacij, kot so Adidas, Intuit in ING.
Inovacija je resnično modna beseda, ki jo mnogi ljudje radi sovražijo. Če vprašate “Google” za definicijo inovacije, dobite več kot 300 milijonov nekoristnih rezultatov s tisočimi definicijami. Alex poudarja strateške inovacije in rast, ki ponujajo svež pogled na tri ključna področja: (1) kje igrati, (2) kako igrati in (3) kako zmagati.
Zanj je najpomembnejše ustvarjanje 360° vrednosti za stranke. Je tudi strokovnjak za področje športa/e-športa – industrije, v kateri je preživel večino svoje kariere pri gradnji prelomnih startupov mednarodnega obsega.
Božidarka Radovič, mag. biomedicinskega inženirstva in elektrotehnike, vidi inženiring kot način življenja. Pred kratkim se je uvrstila med deset finalistk izbora za slovensko inženirko leta. Z delom v IT skuša uresničiti svojo željo po spreminjanju sveta na bolje.
Je produktna vodja za Better Meds, najsodobnejšo rešitev elektronskega predpisovanja in administracije, ki je bila uvedena v najbolj digitalno naprednih bolnišnicah v Sloveniji, Veliki Britaniji, Novi Zelandiji in Avstraliji. S svojimi idejami je veliko prispevala k oblikovanju naših novih pisarn.
V svoji vlogi globalnega stratega za blagovno znamko, pristopa k blagovni znamki kot skupnemu potovanju samoodkrivanja, ki ga moramo vsi opraviti pri svojem poslanstvu, da bi podjetja postala bolj človeška.
Na koncu dneva se zdi, da je biti človek najzahtevnejša stvar, ki jo počnemo.
Če je narejena verodostojno, pa je hkrati tudi najbolj nagrajujoča.
Monika’s experience is broad but the unifying theme is clear – it’s people. Sometimes this means building a positive and emphatic workplace environment that helps teams thrive and move mountains; other times, it means building a long-term relationship with the community to make a positive impact. Oftentimes it’s very straightforward – to come to work and achieve something.
Roko trenutno vodi ekipo z vizijo sveta brez napak pri zdravilih. Izkušnje so ga pripeljale do spoznanja, da svet in digitalni izdelki za zdravje potrebujejo revolucijo empatije.
Kot izobraženi biomedicinski inženir, navdušen nad organizacijskimi mrežami, je prepričan, da lahko omogočimo revolucijo, ki temelji na podatkih, z gradnjo zaupanja med različnimi deležniki. Bil je tudi del ožje ekipe, ki je razvijala smernice za opremo in dizajn naših novih pisarn.
Michal je arhitekturni psiholog z več kot desetimi leti multidisciplinarnih izkušenj na področju tehnologije, medijev in trženja. Sodeluje pri ustvarjanju prostorov, ki spodbujajo učinkovito in pomenljivo delo, tako v obliki pisarn kot urbanih četrti. Trenutno deluje v podjetju theLivingCore na Dunaju. Je tudi soustanovitelj glasila Venetian Letter, ki se osredotoča na človeku prijazno arhitekturo, zasnovano na konkretnih izkušnjah. V preteklosti je delal pri enem največjih evropskih podjetij, ki se ukvarja z zasnovo pisarn, ter za prostore podjetja razvil strategijo uporabniške izkušnje in ustanovil interni izobraževalni program.
Alenka Kragelj Eržen je arhitektka, strateginja za delovne prostore, oblikovalka in vodja projektov z več kot 15 leti izkušenj s projekti za poslovne naročnike. Je tudi mentorica, manager sprememb in vodja različnih delavnic, s katerimi organizacijam in zaposlenim pomaga pri prehodu na nove, učinkovitejše načine dela. Uspešno je vodila že številne projekte, ki so zajemali poglobljene raziskave, oblikovanje delovnih prostorov in selitev pisarn – za stranke, kot so A1 in VIP Mobil (člana skupine Telekom Austria Group), Outfit7, Grey Worldwide, Krka, skupina Prva, Zavarovalnica Triglav, Medis, DARS, UniCredit, Sberbank itd.
Dr. Nigel Oseland je strateg za delovne prostore, okoljski psiholog in manager sprememb, ki razume človeške izkušnje oz. se zaveda, s kakšnim vedenjem lahko zagotovimo več idej ter večjo angažiranost in produktivnost na delovnem mestu.
Je priznan mednarodni govornik ter avtor oz. soavtor številnih člankov in knjig, kar med drugim vključuje knjigo Improving Office Productivity – A Practical Guide for Business and Facilities Managers.