Navdihujoče besede vodilnih v industriji
Interaktivni paneli in delavnice o preobrazbi delovnega mesta
Mreženje s strokovnjaki in kolegi, ki razpravljajo o prihodnosti dela
Datum: 2. oktober, 2025
Lokacija: Kristalna palača, Ljubljana, Slovenija
Ne načrtujte samo delovnih mest – načrtujte svoj uspeh. Zagotovite si svoje mesto zdaj na WDC25.
Se vidimo na WDC26!
KDO SO GOVORCI
KDO SO UDELEŽENCI
Workplace Design konferenca je v prvi vrsti namenjena najvišjim vodilnim, članom uprav in podjetnikom. Na njej boste srečali svoje kolege iz naprednih in uspešnih podjetij vseh velikosti in dejavnosti.
Dogodka se udeležujejo tudi strokovnjaki za trženje, finance, workplace strategije, HR, nepremičnine in drugi vodilni, ki želijo izboljšati učinkovitost poslovanja, sodelovanje med zaposlenimi ter pritegniti mlade, nadarjene kadre.
Tomaž Šalamon
PREDSEDNIK UPRAVE
Banka Sparkasse d.d., Slovenija
Premium*
Conference Pass
Virtual Pass
ČAS ZA NOVA ZNANJA
Alenka Kragelj Eržen, Kragelj arhitekti
Direktorica | vodilna arhitektka
Izabela Eržen, Kragelj arhitekti
WP Strategiest | Change Manager
Philip Tidd, Gensler, Nemčija
Principal and Regional Client Relationships Leader
Brad Colley, Gensler
Associate and Architect
Philip Tidd, generalni direktor in partner pri podjetju Gensler, bo na WDC25 nastopil kot glavni govorec skupaj s sodelavcem Bradom Colleyjem.
Pojasnila bosta, zakaj najbolj inovativna podjetja ne delajo samo drugače, ampak imajo tudi drugačne delovne prostore. Najboljši talenti iščejo nove izkušnje v delovnih okoljih in potrebujejo boljše prostore za svoje delo.
V zadnjih dveh desetletjih Gensler intenzivno preučuje ta pomemben razvoj in nenehno izpopolnjuje svoje razumevanje, kaj naredi delovno okolje resnično učinkovito.
Mariola Bitner, Cushman & Wakefield, Polska
Head of Workplace Strategy Poland & CEE
Mariola bo na WDC25 skozi praktične primere predstavila celoten življenjski cikel transformacije delovnega okolja. Od vizije in strategije, do upravljanja sprememb in uspešne izvedbe prenove prostorov ali selitve podjetja.
V svojem nastopu bo v praktičnem in poljudnem jeziku razložila znanstvena spoznanja o vplivu različnih delovnih prostorov na zaposlene. Na prvem mestu pa bodo strategije za optimizacijo delovnih prostorov, ki spodbujajo kreativnost in inovacije ter podpirajo sodelovanje in zbrano, osredotočeno delo.
Steve Henigan, HCG, Združeno Kraljestvo
Founder & CEO
Steve Henigan, direktor in ustanovitelj podjetja HCG, bo na WDC25 predstavil, zakaj so delovni prostori veliko več kot le zbirka pisalnih miz in sejnih sob. So dinamično poslovno okolje, kjer se ljudje, interna kultura in prostori prepletajo ter ustvarjajo konkretne poslovne rezultate.
Na konferenci bo Steve z nami delil, kako spodbuditi tako kulturo podjetja, kjer obnašanje in ravnanje zaposlenih rezultira v doseganju poslovnih ciljev in tudi njihovih individualnih pričakovanj in potreb. S tem bo Steve odgovoril na ključno vprašanje:
What’s In It For Me?
Metka nam bo zaupala vlogo delovnih prostorov SIP pri uresničevanju vizije podjetja. In zakaj jih moramo razumeti kot pomembno poslovno orodje, ki vpliva na zadovoljstvo zaposlenih in podpira njihovo storilnost ter uspešnost.
SIP je pred desetimi leti stopil na novo pot, v veliki meri neznano. V branži kmetijstva, kjer se znamka ne zdi najpomembnejša stvar za uporabnika, se je podjetje odločilo v ospredje postaviti prav branding strategije.
Danes, 10 let kasneje, je SIP trikrat večje podjetje z dvomestno profitno maržo, sodobno proizvodnjo, največjo kosilnico na svetu in celovito #experienceSIP storitvijo za vse deležnike.
Mark Catchlove, MillerKnoll, UK
Director
Mark Catchlove, direktor skupine Insight Group v podjetju MillerKnoll, bo predstavil pomembnost dobro zasnovanih delovnih okolij za učinkovito podporo timom. Predstavil bo štiri tipe delovnih skupin in praktične poslovne in prostorske rešitve, s katerimi lahko podpremo projektne time ter proces, ki je potreben za dosego ciljev.
Oblikovanje dobrih delovnih okolij za timsko delo se začne z razumevanjem potreb različnih vrst projektnih skupin. Zahteve vsake ekipe bi morale biti podprte s prilagojenimi kombinacijami elementov senzoričnega oblikovanja, ki pomagajo vzdrževati raven energije in se usklajujejo z nalogami, ki jih timi opravljajo. Podpora timskemu sodelovanju tako ostaja ključnega pomena za vodje, ki želijo doseči maksimalno uspešnost v svojih organizacijah.
Na konferenci bo Mark z nami delil rezultate raziskave, ki so jo izvedli v podjetju MillerKnoll in lastne izkušnje pri oblikovanju delovnih prostorov. Njegove praktične rešitve in napotki vam bodo pomagali pri optimizaciji vašega delovnega okolja, v katerem bodo lahko vaši timi delovali z maksimalno učinkovitostjo.
Mark Eltringham, Workplace Insight, Združeno Kraljestvo
Publisher & Speaker
Mark Eltringham, založnik in predavatelj, bo predstavil temo The Great Relearning.
Pojasnil bo, zakaj organizacije v času, ko se nepremičninski trgi in delovne kulture prilagajajo novi normalnosti, znova odkrivajo brezčasne resnice o pisarnah in o tem, kako ljudje sodelujejo. Najbolj učinkoviti vidiki oblikovanja pisarn iz pred leti še vedno ostajajo, tudi če se uveljavljajo novi pristopi.
Mark Eltringham že dolgo raziskuje to evolucijo in prikazuje, kako delovna okolja danes odražajo tako spremembe kot tisto, kar ostaja bistveno. Nova generacija pisarn kaže to ravnovesje, koliko se je svet spremenil, koliko je ostalo enako in koliko smo znova odkrili.
Svojo predstavitev bo podkrepil s študijami primerov, kot so Sage Leipzig, GSK London in New Balance Amsterdam.
Alja Ceglar, Kragelj arhitekti, Slovenija
Project Leader, Architect
Sophie Maddison, direktorica upravljanja sprememb v podjetju Philips, bo govorila o tem, kako je proces uvajanja sprememb, ki se osredotoča na ljudi, ključnega pomena za organizacije, ki želijo ostati konkurenčne in inovativne.
Predstavila bo strateške pristope k učinkovitim spremembam, ki vključujejo nevroznanost, prilagodljivost in design delovnih prostorov po meri ljudi. Šli bomo skozi praktične primere kompleksnih poslovnih preobrazb, spoznali različne načine vključevanja zaposlenih v tovrstne projekte in se naučili, kako spodbujati spremembe v razmišljanju in vedenju sodelavcev. Izpostavila bo tudi pomen soustvarjanja in ohranjanja sprememb. Ko spodbujanje in uvajanje sprememb uskladimo z vrednotami podjetja, v organizaciji ustvarimo pozitivno vzdušje, ki krepi sodelovanje in inovacije.
Izdelki prihajajo in odhajajo, tehnologije se spreminjajo, toda v Philipsu je še vedno ena stvar bolj pomembna kot vse drugo. Ustvarjati inovacije, ki izboljšujejo zdravje in dobro počutje ljudi.
Na WDC24 bo Sophie z nami delila tudi izkušnje s projektov korenite preobrazbe e-trgovine in mednarodnega trženja, ki so Royal Dutch Philips, podjetje s 130-letno tradicijo, znova utrdile v položaju vodilnega podjetja na področju zdravja in tehnologije. Slišali bomo praktične nasvete o tem, kako uporabljati inovativne strategije marketinga in t.i. “Design Thinking” metodo za hiter poslovni razvoj in učinkovito uvajanje sprememb v vsakem delovnem okolju.
Pogovor bo vodil Mark Eltringham
Izabela Eržen
Workplace Design konferenca je mednarodni poslovni dogodek o sodobnih delovnih okoljih, fizičnih in virtualnih. Osrednja tema konference je vpliv delovnih prostorov na zadovoljstvo zaposlenih, njihovo storilnost in uspešnost, pripadnost podjetju, na delovno etiko, sposobnost rekrutiranja najboljših kadrov ter na druge dejavnike, ki vplivajo na poslovne in finančne rezultate podjetja.
Želja po novem znanju nas združuje, zato se zopet vidimo oktobra 2024, ko bomo ponovno odprli ključne teme za uspeh workplace projektov.
Pridružite se nam na WDC25!
DIREKTORICA IN VODILNA ARHITEKTKA
Kragelj arhitekti d.o.o., Slovenija
KMALU…
PRIDRUŽITE SE naši skupnosti
NAVDIH
Oglejte si fotogalerijo dogodka WDC24. Vabimo vas, da se nam pridružite na prihodnji WDC konferenci in skupaj ustvarimo še več nepozabnih trenutkov.
WORKPLACE DESIGN konferenca
udeleženci
PARTNERJI
Kristalna palača, slovenija
KDO NAS JE NAVDUŠEVAL V PRETEKLIH LETIH
COPYRIGHT 2025 KRAGELJ ARCHITECTS LTD., WORKPLACE DESIGN CONFERENCE 2025
Steve Henigan is the founder and CEO of HCG with responsibility for delivery of workplace consultancy and change management, working with clients on a global scale.
He is the past chair of the Corenet UK Workplace community and is recognised in the Workplace Leaders Top 50 for 2024, he was also named Business Person of the Year at the 2025 London SME Business Awards.
He regularly presents at various workplace and Facilities Management events for organisations such as the RICS, IFMA, BIFM and Corenet. He has a keen interest in research and has published a number of papers/ articles exploring the relationship between workplace and wellbeing, productivity and profitability.
Philip Tidd ima več kot 25 let izkušenj na področju svetovanja o delovnih prostorih, nepremičninskega svetovanja, oblikovanja in urbanih strategij. Sodeloval je z mnogimi vodilnimi svetovnimi organizacijami po celinski Evropi pri uvajanju programov delovnih prostorov, prilagojenih številnim kulturnim in zakonodajnim posebnostim regije. Iz Genslerjeve pisarne v Münchnu se osredotoča tako na globalne kot tudi na regionalne naročnike v Nemčiji in širši Evropi. Z več kot 20-letnimi izkušnjami dela v Nemčiji in po Evropi je svetoval tudi številnim javnim organizacijam, kako lahko izboljšani delovni prostori vodijo k boljši uspešnosti.
Skozi nastope na konferencah, članke in bloge Philip redno raziskuje širše teme o tem, kako hitro spreminjajoča se narava dela vpliva na ljudi, stavbe in mesta. Je aktiven član organizacij CoreNet Global, British Council of Offices in Urban Land Institute, poleg tega pa kot gostujoči profesor sodeluje pri magistrskem programu Workplace Design na IE School of Architecture v Madridu in Londonu.
Brad Colley je strasten vodja oblikovanja, ki se osredotoča na potrebe naročnikov skozi prepričljivo pripovedovanje in premišljene oblikovalske rešitve. Z 18-letnimi izkušnjami kot licencirani arhitekt in notranji oblikovalec je sodeloval pri številnih odmevnih projektih v Severni Ameriki, Evropi in na Bližnjem vzhodu – od sedežev podjetij, delovnih prostorov ter vladnih in obrambnih objektov do tehnoloških centrov, kongresnih dvoran in športnih prizorišč.
Kot aktiven člen skozi vse faze – od prvih konceptov do izvedbe – poskrbi, da vizija in cilji projekta uspešno zaživijo.
Zavzema se za oblikovanje prostorov, ki preoblikujejo izkušnjo, odražajo kulturo organizacije, podpirajo zaposlene in krepijo identiteto blagovne znamke. Njegov pristop, ki pogosto črpa navdih iz sveta gostinstva, združuje tehnologijo, trajnost in funkcionalnost ter tako ustvarja privlačne, uporabniku prijazne rešitve z dolgoročno vrednostjo za naročnike.
Steve Henigan je ustanovitelj in CEO podjetja HCG, kjer je odgovoren za izvajanje svetovanja na področju delovnega okolja in upravljanja sprememb ter sodeluje s strankami na svetovni ravni.
Je nekdanji predsednik skupnosti Corenet UK Workplace in je uvrščen na seznam Top 50 vodilnih na področju delovnega okolja za leto 2024. Prav tako je bil razglašen za Poslovneža leta na londonskih SME Business Awards 2025.
Redno predava na različnih dogodkih s področja delovnega okolja in upravljanja objektov za organizacije, kot so RICS, IFMA, BIFM in Corenet. Zanimajo ga raziskave in je objavil številne članke in prispevke, v katerih raziskuje povezavo med delovnim okoljem ter dobrobitjo, produktivnostjo in dobičkonosnostjo.
Mariola Bitner je vodja z 19 leti izkušenj pri oblikovanju delovnih okolij za globalna podjetja v regiji EMEA.
Kot vodja strategije delovnega okolja in tehničnega svetovanja za Poljsko in CEE pri Cushman & Wakefield je priznana strokovnjakinja za opredelitev strategije delovnega prostora, spodbujanje organizacijske kulture ter vodenje celotnega cikla upravljanja pisarn za lokacije z več kot 1.000 zaposlenimi.
Kot certificirana vodja sprememb Mariola odlično navigira v zahtevnih matriksnih okoljih. Dokazano je uspešno uvedla nove hibridne modele dela in operativne standarde, ki izboljšujejo tako učinkovitost kot zadovoljstvo zaposlenih. Njena strokovnost vključuje integracijo načel ESG, WELL v2 certifikata in okvirov nevrodiverznosti v zasnovo delovnih prostorov in upravljanje talentov.
Mark Eltringham je založnik revij Workplace Insight, IN magazine in Works magazine ter evropski direktor revije Work&Place. Na področju oblikovanja in upravljanja pisarn je aktiven že več kot trideset let kot novinar, marketinški strokovnjak, predavatelj, komentator, avtor in svetovalec.